Ai fost dezabonat de la newsletterul DirectRomania.ro! ÎNCHIDE
Te-ai abonat cu succes la newsletterul DirectRomania.ro! ÎNCHIDE
Oferte Baile Olanesti
1 noapte (10 Mai - 11 Mai)
Sună la 0743 807 678 | 0743 807 678

Tratament Hotel Livadia, Baile Olanesti - 3 stele

Str. Muncitorilor 1, Baile Olanesti Vezi pe Hartă Vezi Street View

Vezi toate Ofertele Speciale

Tratament Hotel Livadia Baile Olanesti

Servicii incluse:
  1. cazare
  2. pensiune completă meniu fix
  3. consultatie medicală
  4. 3 proceduri tratament/zi cu bilet de trimitere si card sănătate
Oferta nu include:
• optional, cura cu ape minerale se achită separat la receptie;
• taxele de statiune

Tarife copii:

• Fara pat suplimentar:
0 - 6 ani gratuit (fara servicii);
6 - 12 ani = 15 lei/zi/taxa salubrizare;

• Cu pat suplimentar:
0-12 ani: Cazare 100 lei/pers./zi (pat suplimentar in camera cu doi adulti).

• Copiii cazati in camera cu un adult achita tariful integral.

• Tarif masa copii 0-12 ani: 100 lei/pers./zi.
Peste 12 ani se achita tarif adult (conform oferta curenta).

1. Alege perioada

Valabilitate
Tip masă
Sejur
Tarif/Persoană
Alege
Pensiune Completa
5 nopți

De la 1,270 RON

Pensiune Completa
12 nopți

De la 3,040 RON

Pensiune Completa
12 nopți

De la 4,720 RON

Pensiune Completa
5 nopți

De la 1,950 RON

Pensiune Completa
5 nopți

De la 1,270 RON

Pensiune Completa
12 nopți

De la 3,040 RON

Pensiune Completa
5 nopți

De la 1,255 RON

Pensiune Completa
12 nopți

De la 2,740 RON

2. Alege camera

Politicile de la Hotel Livadia

Mențiuni tarife

Check-in/Check-out

Anulare

Politici copii

Animale de companie

Informații suplimentare

Nu sunt prezentate politici speciale.
Check-in: Ora 16:00
Check-out: Ora 12:00
Termeni de plata -   50% avans la înscriere, 50% diferența cu 15 zile înainte de data de intrare (exceptând sărbătorile)
Termeni anulare   - 100% reținere pentru anulări, indiferent de momentul anulării.
Nu sunt prezentate politici speciale.
Nu este permis accesul cu animale de companie.
1. Serviciile suplimentare, precum și contravaloarea eventualelor pagube înregistrate în inventarul camerelor, vor fi achitate de către turist direct la recepția hotelului.
2. Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor prestate se vor formula în scris de către turist și se vor depune la recepția hotelului înainte de terminarea sejurului. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.