Ai fost dezabonat de la newsletterul DirectRomania.ro! ÎNCHIDE
Te-ai abonat cu succes la newsletterul DirectRomania.ro! ÎNCHIDE
Oferte Baile Felix
1 noapte (5 Sep - 6 Sep)
Sună la 0743 807 678 | 0743 807 678

Tratament cu Demipensiune Hotel Mures, Baile Felix - 3 stele

Str. Calea Beiușului 28, Baile Felix Vezi pe Hartă Vezi Street View

Vezi toate Ofertele Speciale

Tratament cu Demipensiune Hotel Mures Baile Felix

Servicii incluse:
  1. cazare minim 5 nopți
  2. demipensiune (mic dejun bufet suedez și cină bufet)
  3. tratament: 1 consultaţie medicală iniţială, 3 proceduri/persoană/zi.
  4. acces la piscine, şezlong gratuit
* Tratamentul se efectuează de luni până vineri. Procedurile aferente zilelor de sâmbătă şi duminică se reprogramează.
* Turiștii sosiți la tratament trebuie să prezinte medicului din hotel dovada de asigurat (adeverință de la locul de muncă sau cupon de pensie), card de sănătate activat și bilet de trimitere pentru servicii medicale în sistemul asigurărilor sociale de sănătate tip.

* Pentru sejururi mai lungi de 5 nopţi, în intervalul perioadei afişate, tariful de noapte suplimentară se înmulţeşte cu numărul de nopţi dorite
 
* Turiştii pot beneficia de BILETE cu doua intrări pe zi la Ştrand Apollo-Felix pentru adulţi şi pentru copii cu achitarea la recepţia hotelurilor. 
* Taxa de promovare, care reprezintă 1% din valoarea primei nopţi de cazare, nu este inclusă în tarif şi se achită, separat, la recepţia hotelului.

1. Alege perioada

Valabilitate
Tip masă
Sejur
Tarif/Persoană
Alege
Demipensiune
5 nopți

De la 1,550 RON

Demipensiune
5 nopți

De la 1,500 RON

2. Alege camera

Politicile de la Hotel Mures

Mențiuni tarife

Check-in/Check-out

Anulare

Politici copii

Animale de companie

Informații suplimentare

Nu sunt prezentate politici speciale.
Check-in: Ora 14.00
Check-out: Ora 12.00
În cazul în care în ultima zi de sejur, spațiile de cazare vor fie eliberate după această oră, dar cel târziu până la ora 18.00, turistul trebuie să plătească 50% din contravaloarea camerei la tarif de recepție.
Nu sunt prezentate politici speciale.
Nu sunt prezentate politici speciale.
Nu sunt prezentate politici speciale.
1. Serviciile suplimentare, precum și contravaloarea eventualelor pagube înregistrate în inventarul camerelor, vor fi achitate de către turist direct la recepția hotelului.
2. Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor prestate se vor formula în scris de către turist și se vor depune la recepția hotelului înainte de terminarea sejurului. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.