Ai fost dezabonat de la newsletterul DirectRomania.ro! ÎNCHIDE
Te-ai abonat cu succes la newsletterul DirectRomania.ro! ÎNCHIDE
Oferte Baile Tusnad
1 noapte (4 Sep - 5 Sep)
Sună la 0743 807 678 | 0743 807 678

Oferta Craciun Hotel Ciucas, Baile Tusnad - 3 stele

Str. Sf. Ana 7, Baile Tusnad Vezi pe Hartă Vezi Street View

Vezi toate Ofertele Speciale

Oferta Craciun Hotel Ciucas Baile Tusnad

Servicii incluse:
  1. 3 nopti de cazare
  2. Demipensiune (mic dejun + cina tip bufet suedez)
  3. Pranz festiv (traditional) in ziea de Craciun 25.12.2025
  4. Acces nelimitat la piscina, jacuzzi si sauna uscata
  5. Aqua gym cu antrenor de fitness
  6. zi suplimentara 300 /ron / persona
  7. muzica asigurate de DJ
Supliment copil 700 Ron / sejur

Politica de anulare :
1. Anularea integrala intr-un interval cuprins de pana la 30 zile in prealabil intrarii in hotel nu se percep penalizari
2. Anularea integrala intre 30 – 11 zile se va achita o penalizare echivalenta cu 50% din valoarea avansului achitat conform rezervarii si facturii proforme emise
3. Anularea integrala intre 10 – 6 zile se va achita o penalizare echivalenta cu 70% din valoarea valoarea avansului achitat conform rezervarii si facturii proforme emise
4. Anularea integrala cu cel mult 5 zile in prealabil zilei de intrare (check-in) avansul achitat se va retine integral, respectiv 100% din valoarea acestuia

1. Alege perioada

Valabilitate
Tip masă
Sejur
Tarif/Persoană
Alege
Demipensiune
3 nopți

De la 1,206 RON

Demipensiune
3 nopți

De la 1,206 RON

2. Alege camera

Politicile de la Hotel Ciucas

Mențiuni tarife

Check-in/Check-out

Anulare

Politici copii

Animale de companie

Informații suplimentare

Nu sunt prezentate politici speciale.
Check-in: Ora 16:00
Check-out: Ora 12:00
Nu sunt prezentate politici speciale.
Nu sunt prezentate politici speciale.
Nu sunt prezentate politici speciale.
1. Serviciile suplimentare, precum și contravaloarea eventualelor pagube înregistrate în inventarul camerelor, vor fi achitate de către turist direct la recepția hotelului.
2. Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor prestate se vor formula în scris de către turist și se vor depune la recepția hotelului înainte de terminarea sejurului. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.